Hvordan virker Sammen i Nyborg?

Information til dig, der gerne vil købe:

Hvordan bestiller jeg en vare?

Du finder varen på sammeninyborg.dk, herefter tilføjer du varen til kurven, og klikker "Gå til kurv" her udfylder du bestillingen og bekræfter at du vil købe. Du modtager herefter en e-mail med information om, hvordan du betaler over MobilePay.

Hvordan betaler jeg for min vare?

Du betaler for din vare med MobilePay. Du modtager efter bestillingen en bekræftelse fra forretningen med information om hvordan du betaler med MobilePay.

Hvordan og hvornår modtager jeg min vare?

Hvis du vil hente varen selv, kan du vælge det, når du bestiller varen. klik på ‘henter selv’ i bestillingen. Varen er i så fald klar til dig samme dag. Du kan, hvis butikken tilbyder det, vælge ‘udbringning i bestillingen. Varer bliver bragt ud til husstande i hele Nyborg af den butik, du har bestilt varen. Udbringning er gratis ved køb over 200 kr ved samme butik. Køber du for mindre har butikken lov til at bede dig hente varen selv. Varen bliver afleveret ved din hoveddør. Der bliver ringet på og varen afleveres til dig. Hvis du ikke er hjemme bliver varen stillet ved hoveddøren eget ansvar.

Hvad hvis jeg fortryder et køb?

Eventuel ombytning aftales direkte med den butik, hvor du har købt varen.

Information til dig, der gerne vil sælge:

Hvordan sætter jeg en vare til salg?

Først opretter du en profil her, herefter kan du oprette vare og sætte dem til salg. 

Hvordan får jeg betaling for varen?

Efter kunden har bestilt varen modtager kunden en mail med information om hvilket MobilePay nummer der skal betales til, samt instruktion om at angive ordrenummer og navn på overførslen. Så snart du har modtaget en betaling skal du bekræfte dette til kunden på SMS.

Hvordan bliver varen bragt til kunden?

Når du opretter en vare kan du vælge om I bringer ud. Hvis kunden bestiller en vare til udbringning inden kl. 14, skal I leverer samme dag. Hvis varen bestilles efter kl 14, bringes den ud næste åbningsdag. Varen skal stilles foran hoveddøren. Herefter skal du ringe på - hvis kunden ikke er hjemme, bliver varen stillet foran hoveddøren på kundens ansvar. Der bliver bragt ud i hele Nyborg. Hvis der bestilles varer for mere end 200 kr. på en ordre i samme butik, er beløbet mindre kan I bede kunden hente den selv. Butikken skal selv sørge for at aftale dette.

Hvad hvis varen bliver udsolgt?

Hvis varen er udsolgt skal I hurtigst muligt returnere det betalte beløb til kunden, herefter skal I opdaterer produktet på Sammen I nyborg og informerer kunden.

Hvem står bag Sammen i Nyborg?

Ovdal.dk Aps, et lokalt webbureau I Nyborg har udviklet og stiller platformen til rådighed i samarbejde med Nyborg Handelsstandsforening.  

Ansvar og betingelser

For butikker se: Forretningsbetingelser
For kunder se Salgs- og leveringsbetingelser.